16 Şubat 2009 Pazartesi

ONUN SEÇİMİ...

Cumartesi günü Remzi Kitapevi'ne gittik... Eşimin bir ingilizce sözlük alması gerekiyordu... Kalabalık ve hengamenin içinden geçerek çocuk kitaplarının satıldığı bölüme gittik kızımla... (Kitapçıların böylesine kalabalık olması aslında sevindirici bir durum tabi...) Ben ne alabilirim diye bakınırken Ebru "TITIL" yani TIRTIL diye bağırdı... Yoktur diye pek önemsemedim kızımın tepkisini... Arkamı döndüm ki, gerçekten de tırtıl kitabı var... Bulamayanlara duyurulur... Ebru kitabı alıp direkt kasaya yöneldi... Kızım senin var bundan deyip vazgeçirdim...
O sırada yukarıdaki kitabı aldı ve kasaya yöneldi.. İlk kez bir kitap seçti, hevesini kırmayayım diye aldım ben de...
İçindeki akışa göre yanında butonları olan bu kitabı hiç sevmedim... Öncelikle butonlara basınca çalan müzikler korkunç.. Birisi rap tarzı söylenmiş, kafiye olsun diye saçma cümleler kurulmuş... diğerleri keza öyle... Yazılı olan metin hiç önemsenmemiş, öylesine, butonlara öncelik vermek için kurgulanmış bir ktap bu... Tek olumlu yanı, kitabın akışı içinde butonların küçük resmi de var... Ebru eşleştirme konusunda hiç sıkıntı çekmeden, resimde olan hangisi ise ona bastı ben okurken... Transa geçmiş vaziyette, o kötü şarkıları dinledi...
Eşim dayanamayıp bir ara sakladı kitabı... İyi de etti ne yalan söyleyeyim...
Neyse...
Düğmeli olan ama daha faydalı ve güzel yazılmış kitap önerileriniz var ise, benimle paylaşırsanız sevinirim...
Son söz:
"hey Ercan,
süt getirdi amcan,
yatmadan önce,
uyumadan önce,
bir bardak süt,
içmeli insan,
değil mi Ercan"
ALLAHIM!!!! Ezberlemişim....

Hiç yorum yok: